Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

sezar

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

سیستم اسپری درایر
خشک کردن بکمک اسپری روشی شناخته شده برای تولید ذرات است که شامل تبدیل یک ماده سیال به ذرات خشک شده، با استفاده از یک محیط خشک کن داغ گازی، با مزایای بسیار که اغلب برای ساخت وسایل پزشکی بکار برده می شود. در واقع، تولید میکروسفرها و میکروکپسول های طراحی شده برای سیستم های دارورسانی بسیار رایج است. این بررسی مراحل مختلف مکانیسم فرآیند اسپری درایر را شرح می دهد: اتمیزه کردن، تبدیل قطره به ذره و جمع آوری ذرات. به طور خاص، این کار به تنوع اتمی سازهای موجود، سینتیک خشک کردن و اهمیت پیکربندی محفظه خشک کردن، و کارایی دستگاه های بسته بندی می پردازد. خواص نهایی محصولات خشک شده تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله طراحی دستگاه خشک کن اسپری، ویژگی های خوراک و پارامترهای پردازش قرار دارد. تاثیر آن متغیرها در بهینه‌سازی فرآیند خشک‌کردن با اسپری و سنتز ذرات خشک شده با ویژگی‌های مطلوب مورد بحث قرار می‌گیرد. مقیاس پذیری این فرآیند تولید در به دست آوردن ذرات خشک شده در مقیاس زیر میکرون به میکرون، کاربردهای متنوعی در صنایع غذایی، شیمیایی، پلیمری، دارویی، بیوتکنولوژی و پزشکی دارد. اولین بکارگیری آن مربوط به سال 1860 است و یک دستگاه خشک کن اسپری اولیه توسط ساموئل پرسی در ایالات متحده در سال 1872 ثبت اختراع شد.
از زمانی که برای اولین بار کشف شد، روش اسپری درایر در مورد طراحی عملیاتی و کاربردهای آن بهبود یافته است. در واقع، دستگاه های خشک کن اولیه فاقد کارایی و ایمنی فرآیند بودند. پس از غلبه بر این مسائل، خشک کردن به روشی جذاب برای صنایع غذایی تبدیل شد و در نهایت در دهه 1920 در تولید شیر خشک مورد استفاده قرار گرفت و تا به امروز بعنوان یکی از مهمترین کاربردها باقی ماند. تکامل روند علمی جهت تولید خشک کن مستقیماً تحت تأثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت، جایی که نیاز ضروری به کاهش وزن و حجم غذا و سایر موادی که باید حمل شوند وجود داشت. در نتیجه، اسپری درایر به یک معیار صنعتی تبدیل شد، بخصوص در ساخت محصولات لبنی. در دوره پس از جنگ، روش خشک کردن پاششی به پیشرفت خود ادامه داد و به صنایع دارویی، شیمیایی، سرامیک و پلیمر رسید.
حتی پس از گذشت بیش از یک قرن تحقیق، اسپری درایر همچنان هدف مطالعه و نوآوری به دلیل افزایش تقاضا برای ذرات پیچیده با ویژگی های خاص است. در واقع این عمل یک فرآیند تکنولوژیکی قدرتمند در نظر گرفته می شود زیرا امکان سنجی برای تولید ذرات جریان آزاد با اندازه ذرات به خوبی تعریف شده را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، با در نظر گرفتن توانایی استفاده از مواد اولیه مختلف و همچنین بهره وری بالا و کاربردهای گسترده آن، این تکنیک را بیش از پیش برای جامعه علمی جذاب می کند.

kara machinee

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.