Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

septictank

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

سپتیک تانک معمولا یک محفظه بزرگی است که قبل از ورودی فاضلاب به چاه نصب می شود و باعث می شود که فاضلاب ها مستقیما وارد چاه فاضلاب یا طرح اگو نشوند. کار اصلی سپتیک این است که درصد خلوص فاضلاب خانگی را به سطح فاضلاب شهری برساند که در نهایت در محیط هایی که از چاه جذبی استفاده می کنند، باعث بسته نشدن چشمه های خاک و مانع از ورود مواد زائد به آبهای زیر زمینی می شود و در موارد دیگر باعث راحت تر تصفیه شدن فاضلاب شهری و کمک به محیط زیست می گردد.
ویژگی های سپتیک تانک سبب کاربرد گسترده آنها در بخش های مختلف خانگی، بهداشتی و صنعتی شده است. برخی از اصلی ترین موارد کاربرد سپتیک تانک ها عبارتند از:
1- پیش تصفیه و تصفیه مقدماتی فاضلاب بهداشتی واحدهای مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری، هتل ها و رستوران ها به دلیل قوانین شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست
2- حذف ذرات قابل ته نشینی، چربی و روغن های موجود در فاضلاب رستوران ها و سالن های غذا خوری جهت جلوگیری از پر شدن سریع چاه جذبی و گرفتگی لوله ها به سبب تجمع چربی و ذرات درشت قابل ته نشین
3- متعادل سازی و پمپاژ فاضلاب در سیستم های تصفیه فاضلاب

سپتیک تانک

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.