Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

salinesands

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

مخلوط شور شن و ماسه
مخلوط شور شن و ماسه جهت جداسازی و شست و شوی محصول در شرکت ها ی سنگ شکن و فراوری مواد معدنی، شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد و به معمول زیر سرند اول نصب می گردد. مواد به همراه آب به داخل حوضچه ماسه شوی ریخته میشود و توسط حلزونی به طرف دریچه خروجی هدایت شده و آب مصرف شده از کانال به داخل حوضچه به بیرون هدایت می شود. ماسه شوی در 2 طرح تک حلزونی و دو حلزونی و با عرض و طول های مناسب و استاندارد و دو نوع ساده و جکدار ساخته می شوند. عوامل تاثیرگذار در ظرفیت دستگاه ؛قطرحلزونی، سرعت چرخش حلزونی، حجم حوضچه، گام و طول مارپیچ است.
دستگاه مخلوط شور شن و ماسه در بیشتر معادن تولید شن و ماسه برای شستن ماسه طبیعی از مواد گل ولای زائد بکار می رود.
نحوه عملکرد [url=https://parsaab.com/%d9%85%d8%ae%d9%84%d9%88%d8%b7-%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%b4%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d8%b3%d9%87/]مخلوط شور شن و ماسه[/url] : محصولي كه داخل دستگاه در آب غوطه ور می باشد به وسیله مارپیچ داخل دستگاه به طرف بالا هدایت می شود و این عملیات باعث می شود که ماسه شسته شده به صورت تمیز و یک دست از انتهای دستگاه خارج شود . عوامل موثر در راندمان ماسه شوی عبارت انداز: قطر حلزونی - سرعت چرخش - حجم حوضچه - گام و طول مارپیچ
استفاده از ماسه و شن تمیز و بدون ریز دانه و خاک در صنعت و ساخت آسفالت، بتن و ملاط اهمیت و جایگاه مهمی دارد ماسه و شن موجود در کارگاه های سنگ شکن و رودخانه ها به دلیل وجود آب و ارتباط ذرات با آن در دسته منابع مطلوب قرار می گیرند.
این منابع ها که برای مصالح و مواد اولیه در ساختمان سازی و بقیه صنایع استفاده می شوند ارتباط مداوم با آب، سایش و شکل این ذرات و .... همه باعث شده است تا از شکل دانه و استحکام بسیار خوبی برخوردار باشند . استفاده از انواع ماسه های ساخته شده علاوه بر اهمیت بالای اقتصادی که دارند، میزان کارآیی بالا و دسترسی آسان به آنها باعث استفاده روز افزون در تمامی صنایع شده است.
اگر ماسه تمیز نباشند و ذره های خاک و گل و لای درآن باقی مانده باشد آسفالت، بتن و ..دیگر آن استحکام و مقاومت بالارا نخواهند داشت . اهمیت ماسه شورها در مقاوم سازی و استحکام مصالح ساختمانی و موادی که بر پایه شن و ماسه ساخته می شوند مشخص می شود.
در شهر سازی قسمت بزرگی از مصالح و مواد اولیه تشکیل دهنده ملاط، آیفالت و بتن است. و این مواد نیز از شن و ماسه شکل میگیرند و کیفیت آنها بسته به مواد اولیه آنها دارد. ماسه شوی در ساخت و اندازه کیفیت شن و ماسه تاثیر گذارند.

مخلوط شور شن و ماسه

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.