Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

machine

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

ماشین‌ لباسشویی صنعتی سبک
خرید ماشین لباسشویی خانگی سبک برای استفاده عمومی ایده آل است. این استانداردترین نوع ماشین‌ لباسشویی صنعتی است و استفاده از آن برای شستشوی عمومی روزانه حداکثر 8 بار در روز مفید خواهد بود. مشاغلی که شستشوی منظم و سبک انجام می دهند باید یک ماشین‌ لباسشویی صنعتی سبک را انتخاب کنند
ماشین‌ لباسشویی صنعتی انباشته
ماشین‌ لباسشویی صنعتی انباشته برای به حداکثر رساندن فضا در اتاق های لباسشویی عالی هستند. توانایی آنها برای چیدن روی هم به این معنی است که می توانید بسیاری از آنها را در یک منطقه پیاده سازی کنید. اگر فضای شما کوچک است و/یا برای شستن چندین نفر غذا می‌دهید، عالی است.
ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک:
دارای وان یا ظروف جداگانه برای ماشین‌ لباسشویی صنعتی و خشک کن است. دو تایمر جداگانه وجود دارد که زمان شستشو و خشک کردن را تنظیم می کند. برای شستن لباس ها باید لباس ها را در ظرف شستشو قرار دهید، مقدار کافی آب و مواد شوینده بریزید و سپس تایمر را تنظیم کنید. پس از زمان مشخص شده، ماشین لباسشویی‌ هتل متوقف می شود. می ‌توانید لباس ‌ها را درآورید و در آفتاب خشک کنید یا با تنظیم زمان مناسب، آن‌ها را تا حدودی در ظرف خشک‌ کننده کنید.
ماشین‌ لباسشویی صنعتی تمام اتوماتیک:
در ماشین‌ لباسشویی صنعتی تمام اتوماتیک تنها یک وان وجود دارد که به عنوان ماشین لباسشویی، آبکشی و همچنین خشک کن عمل می کند. بسته به تعداد لباس یا وزن لباس، دستگاه مقدار کافی آب و مواد شوینده را به طور خودکار دریافت می کند و تایمر شستشو و خشک شدن را به صورت خودکار تنظیم می کند. فقط کافی است اتصال آب را فراهم کنید، مواد شوینده را هر چند وقت یکبار در فضای نگهداری آن قرار دهید و لباس ها را بگذارید، ماشین‌ لباسشویی صنعتی تمام اتوماتیک بقیه کارها را به صورت خودکار انجام می دهد.
استفاده از ماشین لباسشویی صنعتی
شاید راه اندازی مراکز خشکشویی عمومی در ایران چندان رواج نداشته باشد اما در کشورهای پیشرفته این امر کمک زیادی به کاهش هزینه های خانوار کرده است. مراکزی که تعداد مشخصی ماشین لباسشویی صنعتی را در اختیار افراد قرار می دهند برای افرادی که فضای کافی برای نگهداری این تجهیزات ندارند و یا توانایی خرید ماشین لباسشویی خانگی را ندارند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. از سوی دیگر، شستن اقلامی مانند پتو، رختخواب و پرده از توان ماشین لباسشویی خانگی خارج است.
بنابراین برای شستشوی آنها به خرید ماشین لباسشویی صنعتی هایی با ظرفیت و توان بیشتری نیاز خواهد بود. این دستگاه ها به لطف داشتن موتور قدرتمندتر، قابلیت شستشوی حجم زیادی از لباس ها را با کیفیت بسیار بهتری فراهم کرده اند. ماشین لباسشویی صنعتی در ابعاد مختلف در مکان های مختلف از جمله بیمارستان ها، خوابگاه ها، هتل ها، پانسیون ها و ... استفاده می شود. ماشین لباسشویی صنعتی مجهز به آپشن آبکشی است که به وسیله آن اقلام شسته شده تا حدی خشک شده و وارد مرحله بعدی می شود. تمیز کردن خشک
ویژگی های ماشین لباسشویی صنعتی 20 کیلویی
همانطور که در ابتدای متن گفته شد، امکان استفاده از ماشین لباسشویی صنعتی در منازل وجود دارد. اما تفاوت آنها چیست؟ برای آشکار شدن تفاوت آنها، این سوال را مطرح می کنیم که آیا نوع معمولی با ظرفیت های 70، 100، 20 کیلویی در بازار وجود دارد؟ در هنگام تهیه ظرفیت آنها کمتر از 20 نمی باشد به این ترتیب اولین تفاوت آنها در ظرفیت است و نوع معمولی با ظرفیت بیش از 20 هرگز تولید نمی شود. بنابراین در صورت تولید و ساخت، جایی برای نصب و راه اندازی آنها باقی نمی ماند و برای تولید آنها فقط انرژی مصرف شده است. کارایی دومین عامل در میان تفاوت های آنهاست. چگونه کارایی آنها را تشخیص دهیم. راندمان ماشین لباسشویی اتوشویی بالاتر از نوع معمولی است به طوری که با توجه به ظرفیت و حجم لباس می تواند عملکرد و مکانیزم بسیار خوبی داشته باشد در غیر این صورت با راندمان کم و ظرفیت بالا دستگاه مناسبی برای استفاده در خشکشویی، بیمارستان و غیره. ویژگی ماشین لباسشویی صنعتی و تفاوت آن با نوع معمولی سرعت آنهاست که به دلیل کارایی بالا از سرعت بالایی نیز برخوردار هستند.

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.