Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

Er Fun

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

موارد مهم در مورد تجهیزات دوغاب گیری در سیستم فیلترفشاری
در ابتدا باید گفت که تسمه فیلتر پرس مصرف برق پایینی دارد. محتوای آب دوغاب ورودی این نوع روش ها کم است، اما سانتریفیوژ ته نشینی decanter سازگاری قوی با نوسانات میزان جریان لجن، عملکرد خوب در برابر هوا، ظرفیت پردازش زیاد و تاثیر منفی به محیط زیست کمتری دارد. در گذشته اکثر تصفیه خانه های فاضلاب کشورمان از سانتریفیوژ، تسمه فیلتر فشاری و فیلترپرس صفحه و فریم و تصفیه خانه های کوچک فاضلاب عموماً از دستگاه های یکپارچه غلظت و آبگیری استفاده می کردند. امروزه از فیلترفشاری محفظه ای، فیلتر فشاری دیافراگمی و فیلتر پرس هیدرولیک فشار بالا استفاده می شود. آنها دارای تکنولوژی منحصر به فردی هستند و تجهیزات ایده آلی برای آبگیری لجن به شمار می آیند.

فیلتر پرس را می توان در صنایع مختلف برای جداسازی موثر مایعات و جامدات استفاده کرد. اما فیلتر پرس چگونه کار می کند و مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟ در این پست وبلاگ، نگاهی عمیق‌تر به فیلتر پرس می‌اندازیم و اینکه آیا انتخاب تجهیزات مناسبی برای پروژه آب‌گیری شما است یا خیر.
فیلتر پرس چیست؟
فیلتر پرس قطعه ای از تجهیزات آبگیری است که برای جداسازی مایع و جامد استفاده می شود. فیلتر پرس ها با استفاده از فیلتراسیون با فشار بالا برای جداسازی مایع و جامدات به این هدف می رسند، زیرا دوغاب به فیلتر پرس پمپ می شود. این به فیلتر پرس اجازه می دهد تا ماده غیر مایعی به نام "کیک" تولید کند. این کیک باعث می شود تا حمل و نقل و دفع مواد مقرون به صرفه تر و کارآمدتر باشد.
چگونه کار می کند؟
فیلتر پرس ها برای نگهداری حجم خاصی از مواد و جداسازی مایعات و جامدات از طریق فیلتراسیون تحت فشار طراحی شده اند. دوغاب به فیلتر پرس فشار داده می شود و برای آبگیری تحت فشار زیاد قرار می گیرد. با افزایش فشار، مواد جامد در داخل محفظه ها شروع به ساختن می کنند. هنگامی که محفظه ها کاملاً پر شدند، یک کیک تشکیل می شود و فرآیند کامل می شود. این نوع فرآوری عموماً روی لجن مورد استفاده قرار می گیرد که در آن مواد جامد به عنوان زباله خطرناک با سوزاندن در دمای بالا یا دفن زباله ایمن دفع می شوند و بیشترین کاهش حجم مورد نظر است. فیلتر پرس را می توان در مصارف مختلف در زمینه های صنعتی و شهری استفاده کرد.
مزایای فیلترفشاری
فیلتر پرس مزایای زیادی دارد که سایر روش های آبگیری نمی توانند آن را فراهم کنند. این شامل:
 قطعات کمتر برای نگهداری آسان
 مقدار زیادی از مواد جامد را جذب می کند
 در برخی مناطق، این تنها دستگاهی است که قادر به تولید کیکی است که به اندازه کافی خشک باشد تا شرایط دفن زباله را برآورده کند.
 ظرفیت پردازش بزرگ
 عمر طولانی
 مصرف انرژی کم
معایب فیلتر پرس
 مقدار زیادی از مواد شیمیایی حالت دهنده استفاده می شود
 سطوح نویز بالا
آیا فیلترفشاری برای پروژه آبگیری لجن من مناسب است؟
فیلتر پرس معمولاً زمانی استفاده می شود که مشخصات لجن ضعیف باشد و به بیش از 35 درصد خشکی کیک نیاز داشته باشد. اگر انتظار می رود ویژگی های لجن تغییر کند، یا اگر به حداقل تهویه نیاز باشد، فیلتر پرس نیز می تواند مفید باشد.
فیلتر پرس ها در صنایع مختلفی مانند:
 معدن
 کارخانه های فولاد
 فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی
 تولید مواد شیمیایی
 تولید برق
 گیاهان شهری
 تولید سیمان و آسفالت

فیلتر پرس چیست؟
این مقاله به سه پرسش رایج پاسخ می‌دهد. فیلتر پرس چیست؟ فیلتر پرس چگونه کار می‌کند؟ فیلتر پرس برای چه مواردی استفاده می‌شود؟
پس با ما همراه باشید تا تمامی نکات مهم را برایتان توضیح دهیم. ما همچنین توصیه‌هایی در مورد اندازه تجهیزات (از جمله پمپ تغذیه) به شما خواهیم داد. تیم فروش و خدمات ما مشتاقانه منتظر پاسخ هر سوال دیگری است که ممکن است داشته باشید.
سوال اول و اصلی فیلتر پرس چیست؟
فیلتر پرس یک دستگاه عملیات دسته ای و با حجم ثابت است که مایعات و جامدات را با استفاده از فیلتراسیون تحت فشار جدا می کند. دوغاب به فیلترفشاری پمپ می شود و تحت فشار آبگیری می شود. برای تصفیه آب و فاضلاب در کاربردهای مختلف از صنعتی گرفته تا شهری استفاده می شود.
فیلتر پرس برای چه مواردی استفاده می‌شود؟ فیلتر پرس در انواع برنامه‌های آبگیری استفاده می‌شود، از جمله:
• تولیدی‌ها
• تصفیه فاضلاب
• تولید برق
• معدن
• تولید بتن/سیمان
• غذا و نوشیدنی
اساساً اگر دوغابی دارید که باید آبگیری شود، ممکن است به فیلتر پرس نیاز داشته باشید.
چهار جزء اصلی در یک فیلتر پرس وجود دارد
الف) قاب (اسکلت): قاب فیلتر پرس فولادی به عنوان یک دستگاه گیره برای صفحات فیلتر عمل می کند.
ب) صفحات فیلتر: سه دسته اصلی از صفحات فیلتر وجود دارد که همگی دارای عملکردهای متفاوت هستند. صفحه و قاب، محفظه فرورفته (یا صفحه فرورفته) و فشار دیافراگم (همچنین به عنوان فشار غشا شناخته می شود).
ج) منیفولد: منیفولد استاندارد ما از لوله کشی و شیرها تشکیل شده است. آنها ورودی دوغاب را کنترل می کنند و چهار پورت تخلیه فیلتر را به یک لوله تخلیه مشترک متصل می کنند.
د) پارچه فیلتر: فیلتر پارچه ای که به صفحه فیلتر متصل می شود. جامدات روی پارچه جمع می شوند و کیک فیلتر را تشکیل می دهند و مایعات را از جامدات جدا می کنند.

Filter press

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.