Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

polypropylenetank2

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

آیا می توان گاز را در مخزن پلی پروپیلن قرار داد؟
مواد شیمیایی فرار با نقطه اشتعال پایین، 140 درجه فارنهایت (نقطه اشتعال) یا کمتر نباید مخزن پلی پروپیلن شوند. نگهداری این نوع مواد شیمیایی، مانند بنزین یا زایلن، در مخزن پلی پروپیلن خطرناک است.
مخزن پلی پروپیلن در صنایع مختلفی از ذخیره سازی مواد شیمیایی گرفته تا داروسازی - بیشتر برای ذخیره سازی مایعات - استفاده می شود. مخزن پلی پروپیلن سبک وزن با مقاومت کششی و فشاری بالا و بسته به کاربرد هستند. آنها را می توان در دماهای بین 30 درجه تا 210 درجه فارنهایت استفاده کرد.
مخزن پلی پروپیلن از چه چیزی ساخته شده اند؟
متداول ترین مخزن پلی پروپیلن ساخته شده اند که اغلب به آن مخزن پلی پروپیلن می گویند. آنها نسبتاً در برابر آسیب ناشی از آب شور مصون هستند، بنابراین اگر مخزن شما به طور منظم از سوراخ یا سد پر می شود، یک مخزن پلی پروپیلن ممکن است بهترین راه حل باشد.
کدام مخزن پلی پروپیلن آب بهتر است؟
مخزن پلی پروپیلن سیاه ترجیح داده می شوند، زیرا از اشعه ماوراء بنفش و رشد باکتری های مضر جلوگیری می کنند. همیشه مواد پلی اتیلن با چگالی خطی کم (LLDPE) با کیفیت بالا و مواد پلاستیکی مناسب مواد غذایی را انتخاب کنید. اینها برای استفاده ایمن هستند و بادوام هستند.
مخزن پلی پروپیلن آبکاری چیست؟
مخزن پلی پروپیلن کو پلیمری با ضربه بالا ساخته شده اند. مخزن پلی پروپیلن یک ماده ناهموار است که وقتی در معرض مواد شیمیایی تهاجمی قرار می گیرد، لایه لایه شده یا شکننده نمی شود.
تفاوت بین مخزن پلی پروپیلن و پلی اتیلن
نقطه ذوب پلی اتیلن در مقایسه با نقطه ذوب بالاتر مخزن پلی پروپیلن کمتر است. مخزن پلی پروپیلن در مقایسه با پلی اتیلن در برابر مواد شیمیایی و حلال های آلی سفت تر و مقاوم تر است. مخزن پلی پروپیلن خالص، بدون کشش و به طور کلی سفت تر از پلی اتیلن است.
آیا می توانید گازوئیل را در مخزن پلی پروپیلن کنید؟
پاسخ کوتاه این است که بله ، پلاستیک پلی اتیلن (مخصوصاً یک درام روغن پلاستیکی اختصاصی) برای ذخیره سازی سوخت دیزل ایمن است، اما محدودیت هایی برای مدت زمان نگهداری ایمن وجود دارد.
آیا می توانید روغن را در مخزن پلی پروپیلن کنید؟
ذخیره سازی روغن کارکرده که با استفاده از پلی اتیلن قابل بازیافت ساخته شده اند، این مخزن پلی پروپیلن به شما یک محفظه ثانویه در یک مخزن پلی پروپیلن می دهد که به مرور زمان زنگ نمی زند. عالی برای استفاده در انواع امکانات، این مخزن پلی پروپیلن می توانند ذخیره سازی با کیفیتی از مواد خطرناک را به شما ارائه دهند که ایمن و بدون دردسر است.
تانک های پلی چقدر عمر می کنند؟
مخزن پلی پروپیلن می توانند برای مدت طولانی، تا 20 سال یا بیشتر ، دوام بیاورند. این ماده به دلیل تثبیت کننده های UV اضافه شده به مخلوط قالب گیری می تواند در برابر اثرات خشن خورشید مقاومت کند.
ایمن ترین مواد مخزن پلی پروپیلن چیست؟
مخزن پلی پروپیلن درجه مواد غذایی ، همان موادی که برای ساخت ظروف مخزن پلی پروپیلن مواد غذایی مانند تاپر و غیره استفاده می شود و ایمن ترین شکل پلاستیک محسوب می شود. دارای تثبیت کننده های UV برای جلوگیری از شکستن پلاستیک در بیرون و نرم کننده های پلاستیکی برای انعطاف پذیری آن.
چه نوع پلی اتیلن برای مخزن پلی پروپیلن استفاده می شود؟
مخزن پلی پروپیلن برای استفاده در فضای باز دارای تثبیت کننده نور ماوراء بنفش به عنوان یک لایه حفاظتی اضافی هستند. دو شکل پلی اتیلن خطی و متقاطع هستند. پلی اتیلن خطی: پلی اتیلن خطی به اشکال کم، متوسط و زیاد می باشد.
کدام رنگ برای مخزن پلی پروپیلن است؟
مخزن پلی پروپیلن با رنگ تیره گرمای بیشتری را در خورشید جذب می‌کنند، که می‌تواند منجر به گرم یا داغ شدن آب شود تا اینکه برای مقاصدی مانند نوشیدن و غیره استفاده شود. آب گرم‌تر محیط بهتری را برای رشد و تکثیر باکتری‌ها فراهم می‌کند. برخی از مخلوط های پلی رنگی بیشتر از بقیه در زیر نور UV دوام می آورند.
مخزن پلی پروپیلن چند لایه بهترین است؟
مخزن پلی پروپیلن چند لایه بهترین محافظت را در برابر استرس های محیطی ارائه می دهند. به راحتی می توان مخزن پلی پروپیلن آب 3 لایه، مخزن آب 4 لایه یا 5 لایه را به سادگی با بلند کردن درب و تشخیص تعداد لبه های داخل مخزن پلی پروپیلن تشخیص داد.
آیا پلی اتیلن همان پلاستیک است؟
مخزن پلی پروپیلن تا حد زیادی رایج ترین نوع پلاستیک مصرفی است و در بسیاری از مواد روزمره استفاده می شود. این یک محصول ترموپلاستیک است، به این معنی که می توان آن را به یک مایع ذوب کرد و سپس دوباره به صورت جامد سرد کرد.

مخزن پلی پروپیلن

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.