Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

polyethylene pipe

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

لوله پلی اتیلن تکجداره
لوله پلی اتیلن تکجداره رشد کرده و به یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین مواد ترموپلاستیک در جهان تبدیل شده است. ما لوله پلی اتیلن تکجداره بسیار کارآمد ساخته شده از درجه مواد PE-100 را ارائه می ‌کنیم که برای کاربردهای فشار و بدون فشار طراحی شده‌اند و در فناوری کنترل دما ساخته شده‌اند. این لوله ها برای طیف وسیعی از کاربردها بسیار پایدار و قابل اعتماد هستند. آنها همچنین بازده بالایی دارند و دمای ذوب بالایی دارند.
لوله پلی اتیلن تکجداره راه حل های لوله کشی بهتر
لوله پلی اتیلن تکجداره با چگالی بالا (لوله پلی اتیلن تکجداره) ارزش استثنایی، قابلیت اطمینان تزلزل ناپذیر و مزایای قابل توجهی را نسبت به انواع لوله های معمولی ارائه می دهد. این انتخاب مناسب امروزی برای آب، زهکشی، گاز سوخت، لوله کشی و لوله کشی و گرمایش است. دلیل دیگری که لوله پلی اتیلن تکجداره یک انتخاب برتر است:
عمر طولانی مدت
بسیار مقاوم در برابر خوردگی، سایش و مواد شیمیایی
قوی، بادوام، انعطاف پذیر و سبک وزن
لوله با طول بیشتر با اتصالات ضد نشت
نیاز به نیروی کار کمتر برای نصب
صرفه جویی قابل توجه در هزینه
بخش شهرداری و صنعتی
لوله پلی اتیلن تکجداره تقریباً 50 سال است که برای مصارف آب شهری و صنعتی استفاده می شود. اتصالات حرارتی لوله پلی اتیلن تکجداره یک ساختار لوله بدون نشتی، خود مهار و یکپارچه ایجاد می کند که به لوله اجازه می دهد با حداقل اختلال در ترافیک یا محیط، از یک منطقه به منطقه دیگر کشیده شود. اتصال ذوب شده همچنین نفوذ به لوله و خروج از محیط را از بین می برد. لوله پلی اتیلن تکجداره مزایای دیگری نیز دارد که شامل مقاومت شیمیایی، سایش، خستگی، لرزه ای و خوردگی می شود.
بخش شهرداری و صنعتی شامل موارد زیر است اما محدود به آن نمی شود:
آب قابل شرب
فاضلاب اصلی اجباری
معدن
لوله پلی اتیلن تکجداره تقریباً 50 سال است که در کاربردهای لوله پلی اتیلن تکجداره آشامیدنی استفاده می شود و از آن زمان تاکنون در شهرداری ها مورد تایید و رشد قرار گرفته است. لوله پلی اتیلن تکجداره در AWWA C901، AWWA C906، NSF 14، NSF 16 و ASTM D3035 مشخص و تایید شده است. همچنین لوله پلی اتیلن تکجداره بیش از 30 سال است که برای کاربردهای لوله فاضلاب استفاده می شود. آزمایش مستقل HDPE در سرویس فاضلاب به مدت 25 سال هیچ تغییر قابل توجهی در خواص فیزیکی یا شیمیایی مواد نشان نداد. همچنین، ویژگی های منحصر به فرد لوله پلی اتیلن تکجداره، آن را به محصول انتخابی برای کاربردهای لوله های معدنی متعدد تبدیل کرده است. این یک محصول اثبات شده در زمین های ناهموار، آب و هوای شدید و محیط های در حال تغییر سایت است.
کاربرد آب آشامیدنی:
لوله دیواری جامد پلی اتیلن با چگالی بالا لوله پلی اتیلن تکجداره از دهه 60 در کاربردهای آب آشامیدنی مورد استفاده قرار گرفته است و از آن زمان تاکنون مورد تایید و رشد شهرداری ها قرار گرفته است. لوله پلی اتیلن تکجداره در AWWA C901، AWWA C906، NSF 14، NSF 61 و ASTM D3035 مشخص تایید شده است. برخی از مزایای متمایز لوله HDPE که مزایای مهمی برای
پلی اتیلن چیست؟
پلی اتیلن یک ترموپلاستیک بسیار بادوام و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است و می توان از آن در بسیاری از محصولات استفاده کرد. در صنعت پلاستیک، نام اغلب به صورت اختصاری PE است. مولکول اتیلن C2H4 از دو Ch2 تشکیل شده است که توسط یک پیوند دوگانه متصل شده اند. (CH2=CH2) می توان بیان کرد که پلی اتیلن از اتیلن پلیمریزه شده است. پلاستیک های پلی اتیلن می توانند با چگالی کم یا چگالی بالا باشند و می توانند قالب گیری، اکسترود شده و در قالب هایی با اشکال مختلف ریخته شوند. پلی اتیلن ماده ای سخت، مستحکم، بادوام و از نظر ابعادی پایدار است که آب بسیار کمی را جذب می کند.
در عصر حاضر، فرآیند تولید پلی اتیلن به طور کلی به فرآیندهای "فشار بالا" و "فشار کم" تقسیم می شود. دسته کاری «فشار بالا» معمولاً پلی اتیلن با چگالی کم معمولی (LDPE) تولید می کند، در حالی که دسته کاری «فشار پایین» پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و خطی با چگالی کم (LLDPE) تولید می کند.
پلی اتیلن کم چگالی (LDPE)
چگالی LDPE بین 0.910 و 0.930 g/cm3 متغیر است. به دلیل انشعاب طولانی زنجیره پلیمری هیچ شکلی نخواهد داشت و بنابراین انعطاف پذیر، بسیار پایدار است و میزان قرار گرفتن در معرض هر گونه مواد شیمیایی بسیار کم است. بالاترین یا حداکثر ظرفیت دمایی 80 درجه سانتیگراد است. نقطه ذوب 120 درجه سانتیگراد است. از آن به عنوان نوعی پلاستیک که انعطاف پذیر است و کمتر چروک می شود، یاد می شود. علاوه بر این، می توان به LDPE به عنوان یکی از پرطرفدارترین پلیمرها اشاره کرد. علاوه بر مقرون به صرفه بودن، می توان تاکید کرد که استفاده از آن برای به دست آوردن بسیاری از محصولات پلاستیکی برای فیلم های بطری، چمدان، بسته بندی مواد غذایی منجمد، اسباب بازی ها و غیره مهم است.
پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)
لوله پلی اتیلن بطور قطعی بین 0.940 - 0.970 g/cm3 متفاوت است. مهم است که تأکید شود که مورفولوژی مولکولی آن با لوله پلی اتیلن متفاوت است. اگر این تفاوت ها را بیان کنیم، زنجیره های کربنی طویل دارای شاخه های بسیار کم یا بدون انشعاب هستند. بنابراین به عنوان یک پلیمر کریستالی (یا نیمه کریستالی) نامیده می شود. در برابر آب و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است، اما به اندازه لوله پلی اتیلن در برابر نور و شرایط خارجی مقاوم نیست. این مقاومت را می توان با پر کردن مخصوص افزایش داد. به عنوان ویژگی های مکانیکی عالی، می توان به ویژه بیان کرد که دارای مقاومت در برابر ضربه و استحکام کششی بالا است.
استفاده از پرکننده های خاص باعث بهبود بیشتر این خاصیت می شود. به طور معمول استحکام کششی حدود کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. مقاومت حرارتی بیش از 100 درجه سانتیگراد است. علاوه بر همه اینها، این ماده برای بسیاری از روش های قالب گیری مانند تزریق، اکستروژن، پوشش پودری، مهر زنی و قالب گیری چرخشی مناسب خواهد بود. دمای قالب تزریق در 50-70 درجه سانتی گراد باعث بهبود و حتی افزایش کیفیت محصول متشکل از دستگاه می شود. لازم به ذکر است که لوله پلی اتیلن برای کاربردهای الکتریکی نیز مناسب است.

لوله پلی اتیلن

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.