Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

damagostar

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

برج های خنک کننده روشی موثر برای حذف گرمای ناخواسته از یک مکان به مکان دیگر با استفاده از آب به عنوان رسانای انتقال حرارت هستند. برج های خنک کننده یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای خنک سازی فرآیندی هستند که دمای مورد نیاز نزدیک به 85 درجه فارنهایت یا بالاتر باشد. کندانسورهای چیلر آب خنک نیز معمولاً به آب ورودی 85 درجه فارنهایت نیاز دارند، بنابراین یک سیستم برج خنک کننده برای یک سیستم چیلر آب خنک عالی است.
در حالی که برج های خنک کننده در طرح های مختلف برای مصارف گوناگون استفاده می شوند اما همه برج های خنک کننده با استفاده از یک اصل خنک کننده تبخیری کار می کنند. یک برج خنک کننده گرما را از یک فرآیند خارج می کند و آن را از طریق فرآیند تبخیر به جو دفع می کند. تغییر حالت از مایع به گاز مقادیر زیادی انرژی جذب می کند. برج های خنک کننده از سه جزء اصلی فن، پکینگ و پوسته ساخته می شوند. در یک کاربرد معمولی، آب از طریق یک فرآیند یا ماشین آلات فرآیند پمپ می شود که در آن گرما را حذف می کند. آب گرم به بیرون به برج خنک کننده پمپ می شود، جایی که در داخل برج خنک کننده (طراحی ساختار PVC برای افزایش سطح در دسترس) مختل می شود. یک فن برقی هوا را از طریق برج به حرکت در می آورد و باعث می شود قسمت کوچکی از آب تبخیر شود و بقیه آب باقی مانده در برج خنک کننده خنک شود. این فرآیند کارآمدتر عمل می کند و دمای آب بسیار خنک تری را نسبت به کویل های هوای ساده با فن خنک می کند.
نحوه عملکرد برج خنک کننده
برج‌ خنک‌کننده نوع خاصی از مبدل‌های حرارتی هستند که به آب و هوا اجازه می‌دهند تا دمای آب گرم را کاهش دهند. در طی این فرآیند، حجم کمی از آب تبخیر می شود و دمای آبی را که در سراسر برج خنک کننده در گردش است کاهش می دهد. به طور خلاصه، یک برج خنک کننده آبی را خنک می کند که توسط تجهیزات و فرآیندهای صنعتی بیش از حد گرم می شود.
آب گرم معمولاً توسط کندانسورهای تهویه مطبوع یا سایر فرآیندهای صنعتی ایجاد می شود. این آب از طریق لوله ها مستقیماً به داخل برج خنک کننده پمپ می شود. نازل‌های برج خنک‌کننده برای پاشیدن آب استفاده می‌شوند که جریان آب را کند می‌کند و حداکثر سطح آب را برای بهترین تماس هوا و آب در معرض دید قرار می‌دهد. آب هنگامی که در سراسر برج خنک کننده جریان دارد در معرض هوا قرار می گیرد. هوا توسط یک "فن برج خنک کننده" الکتریکی موتوردار کشیده می شود.
هنگامی که هوا و آب به هم می رسند، حجم کمی از آب تبخیر می شود و دمای آب کاهش می یابد. آب سردتر به فرآیند/تجهیزاتی که گرما یا کندانسور را جذب می کند، پمپ می شود. این حلقه را بارها و بارها تکرار می کند تا تجهیزات گرم شده یا کندانسورها را به طور مداوم خنک کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دماگستر مراجعه کنید

دماگستر

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.