Title
Game
Community
Media
SPEAK YOUR MIND

"Does the distance one travels from center make one more free to move?"

"No. Freedom has two parts: potential and resolution; as metaphor has two parts: form and interpretation. Of course, the two are intertwined. Metaphor lines the road to freedom, as symbols and words are the bricks and mortar of meaning. Freedom is being the bricoleur, the mason."

Discord!
Visit Marathon:Resurrection on Discord to chat.


Old school. IRC!
Visit #marathon on irc.gamesurge.net to chat and gather net games.
Make sure you create a user profile. You can't post without one!

Marathon: Resurrection Forum

User Profile

قیمت &

Messages Posted (Marathon: Resurrection Forum): 0

لوله های فاضلاب کاروگیت پلی اتیلنی با چگالی بالا (HDPE) برای فاضلاب و لوله کشی کم فشار ثقلی و کم فشار مانند فاضلاب بهداشتی و مدیریت آب بارون برای مصارف شهری و صنعتی مناسب هستند. دیواره داخلی صاف لوله های فاضلاب کاروگیت پلی اتیلنی HDPE راندمان هیدرولیکی عالی را ارائه می دهد. دیواره بیرونی کاروگیت پلی اتیلنی، سفتی حلقه بالایی ایجاد می کند و در عین حال وزن سبک را برای حمل و نقل و نصب آسان حفظ می کند. اتصالات فشاری و حلقه لاستیکی اتصال آب بندی ضد آب را برای سیستم های لوله کشی فاضلاب کاروگیت پلی اتیلنی HDPE فراهم می کند.
لوله کاروگیت به چه معناست؟
لوله کاروگیت غیر تحت فشار لوله ای است که دارای یک سری برآمدگی ها و شیارهایی است که به موازات یکدیگر روی سطح آن قرار دارند. برآمدگی ها و شیارها از الگوی عمود بر خط مرکزی لوله پیروی می کنند. لوله های کاروگیت از مواد مختلفی مانند آهن، فولاد، پلی وینیل کلراید (PVC) یا پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته می شوند.
لوله های کاروگیت در جاهایی استفاده می شود که انعطاف پذیری عامل مهمی به غیر از استحکام و دوام است، مانند زهکشی برای جلوگیری از سیلاب. انعطاف‌پذیری باعث می‌شود لوله‌های کاروگیت پلی اتیلنی در مقایسه با لوله‌های صلب و غیر کاروگیت پلی اتیلنی برای کاربردهای مختلف مفیدتر و مناسب‌تر باشند.
لوله‌های کاروگیت پلی اتیلنی می‌توانند اندازه‌های مختلفی داشته باشند، از لوله‌های کاروگیت پلی اتیلنی کوچک برای استفاده به عنوان زهکشی برای حمل رواناب از ناودان، تا لوله‌های کاروگیت پلی اتیلنی با اندازه بزرگ‌تر برای تونل سازی.
طیف وسیعی از کاربردهایی که لوله های کاروگیت پلی اتیلنی را می توان به آن ها اختصاص داد را می توان به انعطاف پذیری آن نسبت داد. ارتفاع برآمدگی ها در یک لوله کاروگیت درجه کاروگیتی آن را تعیین می کند. هر چه این عدد بیشتر باشد، انعطاف پذیری آن بیشتر است. از بین انواع مختلف مواد لوله کاروگیت، HDPE به عنوان چند منظوره ترین، انعطاف پذیرترین، بادوام ترین و بادوام ترین آنها در نظر گرفته می شود.
لوله های HDPE کاروگیت
HDPE کاروگیت در درجه اول برای سیستم های مدیریت آب جریان گرانشی مانند لوله کشی برای انتقال سیال بدون فشار، زهکشی زیرسطحی، فاضلاب بهداشتی و جمع آوری آب های اضافی استفاده می شود. HDPE به دلیل سبک بودن و خواص غیرشکننده آن برای استفاده در سازه های زیرزمینی مناسب در نظر گرفته می شود. حمل و نصب آن نیز آسان است و هزینه کلی پروژه را کاهش می دهد.
بر اساس AASHTO، پایداری ساختاری لوله های کاروگیت پلی اتیلنی با سه طرح لوله تعریف می شود:
نوع C - مقطع دایره ای کامل با سطح کاروگیت حلقوی در داخل و خارج.
نوع S - سطح مقطع دو جداره دایره ای کامل با دیواره لوله کاروگیت بیرونی و یک آستر داخلی صاف.
نوع D - مقطع دایره ای با دیواره داخلی و خارجی اساساً صاف با عناصر اتصال حلقوی یا مارپیچی.
ترازهای منحنی
منحنی ها به سیستم های لوله کشی اجازه می دهند تا پیچ ها را در امتداد جاده ها دنبال کنند و از تداخل با خطوط برق موجود جلوگیری کنند.
لوله های کاروگیت غیر تحت فشار نوع C می توانند به راحتی بسیاری از تاسیسات منحنی را در خود جای دهند. برای انحنای بیشتر، می توان از اتصالات جفت کننده استفاده کرد.
لوله های کاروگیت غیر تحت فشار نوع S دارای سفتی طولی بوده و برای خمش قابل توجهی مناسب نیستند و اغلب انحنا ها در محل اتصالات توصیه می شود.
اتصال لوله کاروگیت
بسته به نوع لوله و نیازهای پروژه، سازندگان روش های مختلفی را برای اتصال انواع لوله کاروگیت پلی اتیلنی ارائه می دهند:
اتصالات اسپیوت واشر دار
باندهای کوپلینگ با یا بدون واشر، با اتصالات پلاستیکی
اتصالات ضد آب و بدون فشار تست شده برای کاربردهای زهکشی جریان سیال به کمک نیروی گرانشی.

Tehran Corrugated Pipe

Marathon: Resurrection Forum is maintained by Administrator with WebBBS 5.01.